יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

בריאות ובטחון


ב"עה


איזו שמחה! הקב"ה חנן אותנו בבריאות מיום היוולדנו! איזו עוצמה וחכמה טמונים בתפקוד יומיומי זה של כל הבריות.
רב האנשים מקבלים את בריאותם כמצב נתון, מובן מאליו. בהזדמנות הראשונה של התעפשות , מבינים שלא כך הדבר. עם הזמן לומדים שלמערכת  התפקודית של הגוף- נפש יש סבולת גבוהה, ז.א שאם חוטאים מדי פעם לא קרה כלום. מתוך כך יש שממשיכים לחטוא במקום להיזהר. אך אפשר ללמוד  גם שלמערכת הזו יש לה יכולת תיקון, הבראה, הישרדות, ורפוי. למערכת הזו יש לה יכולת לחזור ולתקן הרבה מטעויות. אחד מהדברים היפים  הוא לראות את המערכת מבריאה מאליה. מתוך כך אנו יכולים לרכוש בטחון במערכת. וכאשר אנו לוקים בא', ב', ג', אין  טעם להיבהל אלא לסמוך על המערכת על רפויה.
בקופ"ח מלמדים את האנשים לבוא להיבדק בלעתים דחופות כדי לדעת.....מה קורה. לעניות דעתי ה"דעת" הוא יצר הרע, כי אינו עוזר לשמור על הבריאות  ולא להתרפא. הריצה אחרי הבדיקות מלווה גם בפחדים עצומים מפני מחלות קשות, לא עלינו, שרק המחשבה עליהם מזמינה אותם.
צר לי  לומר אלא הרפואה הרגילה היא  מערכת יוצרת מחלות קשות לאדם, יוצרת פחדים אצל האדם, שרק הם מספיקים כדי ליצור מספיק צרות..
אני קוראת לכם חברים: די!............ איני קוראת לשאננות, אך גם לא  לרוץ אחרי בדיקות כל כך וכך חודשים או שנים וכו'
אני קוראת לאחריות אישית , כל אחד עם עצמו! תעיינו בהאוצר הנתון בידיכם ותברכו! לאחר מכן תדעו שזה עניינכם לשמור על זה או לא. בחירה אישית! לא נופל מן השמיים.! על האוצר צריך לשמור! יש כללים פשוטים איך שומרים על האוצר! לא על ידי בדיקות! אלא בהתגברות על היצר: סיגריות, אוכל מוכן זבל, זלילה, אכילה על קיבה מלאה,  שתית מים בלתי מספקת, ועוד
בקיצור מפתח הכל זו השמחה והבטחון! צרת הכל היא הדאגה! המחלות אינן נופלות מן השמיים אלא נגרמות! אפשר בלעדיהן בשמחה גדולה!
להתראות!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה