יום חמישי, 22 בפברואר 2018

על הכליות

בס"ד

קודם כל צריך לדעת שלא מוותרים על הכליות. להפך יש אפשרות לשמור על הכליות. אפילו אם יש בעיה של אי ספיקת כליות יש אפשרות להבריא בלי לוותר על הכליות. למה ברפואה הרגילה לא מספרים זאת? כי הם עושים כסף רב מן הבורות של האנשים המובילים אותם כולל מתוך שקרים על חסדים לאנשים טובים ואומללים.

1.אין בגוף האדם ובכלל בגוף כל בריה דבר מיותר. הכל בחכמתו יתברך לא חסר כלום ואיך דבר מיותר. לכן ניתוחים ברוכים בתאונות שם מצילים חיים, אדם בלי רגל יד או עין. האיברים החיצוניים אינם חיוניים לחיי האדם. הם חשובים לתפקוד של האיש אבל חייו אינם תלויים בהם . להבדיל האיברים הפנימיים אדר אחראיים לחייו.

2.  אדם צריך לדאוג לבריאות  האיברים הפנימיים .הדרך היא פשוטה. תלויה במזון טוב, אורך חיים שלא מעמיס מדי על עצמו, כולל תנועה המביאה לידי עייפות סבירה. זה נכון כלפי כל האיברים הפנימיים. רק צריך לגלות את אורך החיים התקין ואדם יוכל לשמח ולבצע את משימותיו בלי שעמום ולראות.

3. יש היום אנשים שרוצים לתרום בתוך החברה מוכנים לקחת על עצמם משימות. דווקא אישים אלו מאוד יקרים לנו .לכן אני מזהירה הדרך להטיב לקהילה היקרה הישראלית היא לשמור על הבריאות של הכליות וכל המבנה הפנימי של האדם ללא צורך הניתוחים ודרכים אלימים אחרים שנים את האדם מדרכו הטבעית. יש היום מספיק מטפלים טבעיים  שיכולים לעזור לאיש ללכת בדרך טובה להבדיל משאננות המביאה לניתוחים.

ארנה קובוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה