יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

קרינה

האדם הלבן יצר בפתוח הטכנולוגי שימוש בקרינה.
מה זה קרינה? אנו חיים בזכות הקרינה  הרדיואקטיבית של החמה ושל כל גופי החלל המקבלים ומחזירים קרינה. האדם עצמו וכל בריה בהיותה  נושמת מקבלת יוצרת קרינה משל עצמה. הקרינה היא החיים עצמם. לקרינה יש הבט רדיואקטיבי- בהיותה קשורה לחמה,  הבט חשמלי- ביצירת מתח חשמלי בגוף, הבט אנרגטי- היוצרת משיכה ודחיה אנרגטית לגופים אחרים.
עוצמת הקרינה משתנת בהתאם לעוצמה של הגוף והתדר שלו. עוצמות חזקות נוצרות מטורבינות חשמל בתעשיה וכו' . כלי עבודה חשמליים כמו  רתכת, דיסק, מקדח ועוד כלים רבי עוצמה מקרינים עוצמות לא מבוטלות. מעבר  לעוצמה קובע אורך הגל והתדר. היחס ביניהם הפוך,. ככל שהגל קצר התדר גבוה יותר. והפוך. ככל שהתדר נמוך הגל ארוך יותר . למשל קרן לייזר קצרה, בתדר גבוה, וקרן אינפרא אדום ארוכה עם תדר נמוך.
יש נורות עם קרינה לבנה בוהקת כתוצאה של שימוש בקרן סגולה ואולטרא סגול המזיק לעיניים לעומת נורות רגילות המשתמשות בקרניים ארוכות יותר המכילות אדום. היה פרסום כבד על נורות חוסכות חשמל אך לא אמרו שקשת הצבעים שלהם מזיקה לעיניים. בתחילת השימוש במסכי  טלוויזיות ומחשבים היה באור לבן בוהק מזיק לעיניים (אולטרא סגול ). היום הכל הוחלף למסכים כהים שחותכים את קרני אולטרא סגול.
ילדים נולדים בעולם של מכשירים סלולוידים, וכבר מגיל צעיר מאוד לאזניים יש  קרינה.
בטכנולוגיה של הפלאפונים והקרינה באויר ללא חוט, כל העולם הפך להיות מחושמל, בלא יכולת להימלט ממנה. בטכנולוגיה של הפלאפונים משתמשים באורך גל ארוך ותדר נמוך. אך בשימוש המכשיר התדר עולה.
במציאות הזו שיש קרינה מתמדת נמוכה מצד אחת אבל בעלת  ניתורים חזקים לפי קרבת המכשיר וקרבה למשדר נכנס אפיון נוסף והוא גורם ההשפעה המצטברת.
בקיצור: האדם היום לכוד בתוך הקרנה מתמדת המצטברת והמסכנת את הקרינה העצמית  שלו. כיוון שקודם כל מערכת העצבים שלנו מושפעת מן הקרינה העצמית והסובבת אותנו. מערכת העצבים קובעת גם את המצב הרוחני של האדם.
כל האברים תלויים במצב האנרגטי של האדם, וכאשר המצב הזה נפגע, חולים.
יש היום הרבה מצבים רוחניים ועצביים שקשה להתמודד אתם מחוסר ידע, או /ו חוסר ניסיון עם מצבים כאלה בעבר.
כאשר יוכיחו שזאת בהשפעת הקרינות למיניהן, זה יהיה אחרי הרבה סבל בעולם האנושי.
המודעות אצלי עלתה אחרי טיפול בבחורה הסובלת קשה מקרינה מצטברת גבוהה ונמוכה
לעת עתה , אם המודעות תגבר, האנשים יפחיתו את השימוש במכשירים הללו ככל שאפשר.


  כל הגלים הידועים לנו החל מגלי האור ועד לגלי השמע, גלי רדיו, חשמל, אטום וכו כולם מקרינים. אך יש להבדיל בין הטבעיים ולבין תוצרת האדם. כל הגלים הטבעיים הם מובאים ברחמים, הכוונה מתוך איזון לבריאה מבלי לפגוע אלו באלו.
 הקרינה תוצרת האדם אינה מאוזנת, בלתי מבוקרת עם נזקים שכאשר יודעו הנזק יהיה בלתי ניתן לבקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה